Тайм-менеджмент: як управляти своїм часом

 Чи задумувались ви колись над тим, чому хтось може працювати 4-5 годин в день і отримувати з цього максимальну віддачу, а комусь і 8 годин не вистачає на виконання базових завдань?👀

               Це все залежить від уміння планувати свій час. 


Що ж являє собою тайм-менеджмент в наш час? Це система дій, мета якої — правильне планування завдань з грамотним розподілом часу на виконання кожного.

 Головна мета тайм-менеджменту — виконати якомога більше справ, мінімізувавши часові витрати та при цьому знизити рівень стресу людини.


               Тож розглянемо 
базові правила тайм-менеджменту

  • Обирай те, що більш цінне: витрачай час лише на найцінніші і значущі речі. 
Щоб правильно все розрахувати, керуйся такими категоріями: важливі і термінові справи; важливі, але не термінові; термінові, але не надто важливі.

Щоб звести до мінімуму негативні наслідки, сконцентруйся на категорії «важливі, але нетермінові» і тоді перша категорія буде з'являтися вкрай рідко.

  • Дій виважено

 Вам потрібно поводитися і діяти так, ніби від кожної хвилини залежить, чи отримаєте ви роботу мрії або доб'єтеся успіху в особистісному плані.

  • Роби одну справу, але якісно
Одночасне заняття кількома справами рідко увінчується успіхом.
  • План на день

Напиши від руки список завдань на день, почни з найскладнішого, кожне виконане викреслюй зі списку. У підсумку ви будете почувати себе набагато легше, а ваша ефективність зросте.

  •  Викидайте сміття з вашого життя
Це означає відмовитися від речей, людей і занять, які бездумно пожирають ваш час. 

ГОЛОВНЕ ПАМ'ЯТАТИ:  своєчасний і регулярний відпочинок — це також важлива частина тайм-менеджменту. Це не трата часу, а інвестиції у власну працездатність. 







*Електронний ресурс https://blog.agrokebety.com/shcho-take-taym-menedzhment






Немає коментарів:

Дописати коментар